De maandelijkse bewonersvergadering van het Bewonersplatform Flora vindt plaats op 11 mei. Dit is hét moment om betrokken te zijn bij wat er in onze wijk gebeurt: van kleine ideeën tot grote plannen. Jouw inbreng telt. Kom langs, ontmoet buren en bouw mee aan een warme, actieve gemeenschap.
